jeg mangler 2 stk pudderfarvede perler til et par øreringe, som jeg har fået en bestilling på. Om de er lidt mørkere betyder ikke noget. De skal passe til den nye pudderfarve, som kommer7er kommet her til foråret.
Nogen som måske har 2 jeg kan købe. Jeg har været inde og søge men vil ikke lige have en hel streng
Runde Dråber Facet eller rondell - lige meget.
6-8 mm " pudderfarvede " perler
Redaktør: rumlebumle
Nej ikke lige, men det er den helt lyse sarte pastel farvedelisbeth skrev:Har du et billed af den for der er mange pudderfarver
Ja peach jade havde jeg ikke lige tænk på.Pia skrev:jeg har set tøjet ude i butikkerne og du har ret, pudder er bare kodeordet.
mit bedste bud er en peach jade eller 8mm calcit, de er begge pudder - så det vil noget
Problemet er bare at je gblot skal bruge 2 - 4 stk. Så derfor vile jeg gerne om der var en som havde sådan nogle jeg lige kunne købe.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jeg har en del i fersken aventurin, som passer til din beskrivelse - hvis du sender din adresse i en pb, så kan jeg sende dem imorgen. 
Hej LiseLise Sonne skrev:Jeg har en del i fersken aventurin, som passer til din beskrivelse - hvis du sender din adresse i en pb, så kan jeg sende dem imorgen.
Har sendt en PB og tusind tak
LOKE'S GHOST