Her er da sophia!

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

sophia
Perle
Perle
Hei, jeg er da sophia :) , jeg er jo med i noen danske forum, for jeg synst dere fra Danmark,er så lett å få kontakt med! Min store hobby om høst vinter,er da strikking/hekling, forår og sommer, ja, DA er det hagen og blomster som jeg er så glad i.Jeg er desverre ikke noe med smykker, da vi ikke har andeledning å få kjøpt matrialer til slik her,men jeg har jo beundret Lenes flotte smykker, og gleder meg jo veldig til det kommer litt strikk til her.Jeg håper som på flere danske forum ,at jeg får venner som har samme interesser, for venner,det får man jo aldri nok av,jeg holder veldig av vennskap! :)
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hej Sophia.

Jeg er også meget glad for dit venskab, vi kender jo hinanden fra andre forums, og jeg har vældig ofte haft fornøjelsen af, at se dit smukke strik, i Norsk mønster, det er bare så flot.

Du må meget gerne lægge billeder ind her også, i forummet "snak om lidt af hvert" og fortælle om din hobby, og hverdag, så andre også kan se dine fine håndarbejder. :)
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
mortilseks
Perle
Perle
Geografisk sted: Roslev
Hej med dig og velkommen
Knus Tina

Billede
sophia
Perle
Perle
Tusen takk for velkomsthilsner :-D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hejsa rigtig hjertelig velkommen her til dette dejlige forum :text-welcomewave: :romance-grouphug: :happy-sunshine: :greetings-wavegreen: jeg glæder mig at se hvad du laver :ymhug: :x-
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Hei og velkommen ;o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Malena
Perle
Perle
Geografisk sted: København NV
Hej og
:text-welcomeconfetti:

det er altid dejlig med folk fra vores nabo-lande !
Rock On :music-rockon:
Venlig hilsen Rikke Malena
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Velkommen her til .
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Eva1950
Opal
Opal
Hej sophia

Velkommen her til :-D

Mange knus Eva1950
Hilsen Eva1950
sophia
Perle
Perle
Kjære alle danske "venner" Jeg vil takke dere for de fine velkomsthilsner som jeg akkurat har lest,det er godt å bli "mottatt" så fint som dette var. :x- Tusen takk til dere alle for hilsner. :ymhug:
Besvar