Balder - ikke en kleiner :-)

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
Danagonia skrev:
thecobra skrev:Super flot :D Hvor meget vejer han?
Tror det er omkring 25kilo, men han er 58cm høj, og en kleiner må max være 56cm :-D En grosser er fra 58 og op :-D

Ja så er han da rimelig stor :D hehe.. Så vejer han halvdelen af vores ene hund :P Cola vejer nemlig ca 50kg og er vist nok 75 over skulderen. whisky vejer ca 35kg og er ca 65 over skulderen :P
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Eva1950
Opal
Opal
Indlæg: 782
Tilmeldt: lør 7. mar 2009 20:12
Dejlige hunde :dance: :dance:
Hilsen Eva1950
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
thecobra skrev:
Danagonia skrev:
thecobra skrev:Super flot :D Hvor meget vejer han?
Tror det er omkring 25kilo, men han er 58cm høj, og en kleiner må max være 56cm :-D En grosser er fra 58 og op :-D

Ja så er han da rimelig stor :D hehe.. Så vejer han halvdelen af vores ene hund :P Cola vejer nemlig ca 50kg og er vist nok 75 over skulderen. whisky vejer ca 35kg og er ca 65 over skulderen :P
Jepp, men nu skulle han heller ikke vokse ret meget mere :-D
Lise
Opal
Opal
Indlæg: 1028
Tilmeldt: fre 26. jun 2009 19:27
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Hvor ser han bare bedårende ud :ymhug: En rigtig stor og smuk hund :ymhug:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
han er blevet rigtig flot Camilla og ser nu stadig MEGET hvalpefræk ud.....skønne billeder, hvem er den lille nuser cocker - din mor og fars eller ???
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Linda skrev:han er blevet rigtig flot Camilla og ser nu stadig MEGET hvalpefræk ud.....skønne billeder, hvem er den lille nuser cocker - din mor og fars eller ???
Den røde cocker er mors og fars ja, men også lidt min for vi havde ham da jeg boede hjemme :-D Han hedder Micki og er 4,5år
Besvar