Rabat

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Sidder og bestiller hos Cyberimport, men kan ikke huske om der er noget med rabat og hvad vi skal skrive evt. Nogen der kan fortælle mig det.please
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Så vidt jeg ved er der vist ikke noget rabat at hente der udover de i forvejen lave priser, så jeg vil tro du bare kan bestille.. :D
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Edith, vi har i øjeblikket ikke noget rabatsystem, men vi er igang med at finde ud af et system der virker. I skal nok få en rabat herinde på forum når vi finder ud af det. :x-
Engang imellem vil der dog blive udsendt en rabatkode i forbindelse med nyhedsbrevet, som så virker i en meget begrænset periode. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lene skrev:Edith, vi har i øjeblikket ikke noget rabatsystem, men vi er igang med at finde ud af et system der virker. I skal nok få en rabat herinde på forum når vi finder ud af det. :x-
Engang imellem vil der dog blive udsendt en rabatkode i forbindelse med nyhedsbrevet, som så virker i en meget begrænset periode. :ymhug:
nå ja det er i nyhedsbrevet jeg ha set noget om det. Kunne ikke huske hvad det var og hvor
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
SE DET var da en nyhed af de bedre - det lyder rigtig godt Lene...!! :dance: :dance:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Besvar