Rabat
Redaktør: rumlebumle
Sidder og bestiller hos Cyberimport, men kan ikke huske om der er noget med rabat og hvad vi skal skrive evt. Nogen der kan fortælle mig det.please
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Så vidt jeg ved er der vist ikke noget rabat at hente der udover de i forvejen lave priser, så jeg vil tro du bare kan bestille.. 
Edith, vi har i øjeblikket ikke noget rabatsystem, men vi er igang med at finde ud af et system der virker. I skal nok få en rabat herinde på forum når vi finder ud af det.
Engang imellem vil der dog blive udsendt en rabatkode i forbindelse med nyhedsbrevet, som så virker i en meget begrænset periode.
Engang imellem vil der dog blive udsendt en rabatkode i forbindelse med nyhedsbrevet, som så virker i en meget begrænset periode.
nå ja det er i nyhedsbrevet jeg ha set noget om det. Kunne ikke huske hvad det var og hvorlene skrev:Edith, vi har i øjeblikket ikke noget rabatsystem, men vi er igang med at finde ud af et system der virker. I skal nok få en rabat herinde på forum når vi finder ud af det.![]()
SE DET var da en nyhed af de bedre - det lyder rigtig godt Lene...!!

Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??