Nysgerrig???

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
cagerbaek
Perle
Perle
Geografisk sted: Sydvestjylland
Hejsa

Kan jo godt se, man kan få lavet en hel del smykker, så måske det var en idé med salg engang - når altså jeg er meget mere rutineret...
Så kan ikke lade være med at være lidt nysgerrig... Er det jer allesammen, der sælger smykker??
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Jeg sælger endnu ikke mine smykker, men overvejer det da kraftigt. Jeg har jo ingen mulighed for at gå med så mange smykker selv, som jeg har produceret. Der er dog så mange regler omkring salg, der holder mig en lille smule tilbage.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og så er der RIGTIG mange der laver perler og sælger sine smykker.....så man bliver ikke rig af det !!
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Linda skrev:og så er der RIGTIG mange der laver perler og sælger sine smykker.....så man bliver ikke rig af det !!
Nej du har ret Det er ikke inkomsten fra perlerierne jeg er blevet fed af. :(( :(( :(( :(( :(( :(( :((
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
du er da ikke fed bare lidt godt istand siger den store fra fur =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg sælger kun til min familie og mine veninder og de betaler kun for matrialerne dvs jeg tjener ikke en eneste krone på det. Jeg nyder at lave smykker men det er for besværligt at sælge da der er så mange regler plus det skal trækkes fra hvis du er på overførselsindkomst (hvilket flere herinde er).
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Love-Shopping
Opal
Opal
Jeg sælger en største delen af mine smykker, på min hjemmeside, på trendsales osv..
Og nej, jeg er pt og glad for at det ikke er mit smykke salg jeg skal leve af, for det kan godt stå lidt stille engang i mellem. :((
Knus fra Katja
Brugeravatar
cagerbaek
Perle
Perle
Geografisk sted: Sydvestjylland
Tak for svarene:0))

Vidste ikke, der var en masse regler - men selvfølgelig er der det;0))

Knus Chris
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Besvar