Loop

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Jeg bruger 0,6mm eller 0,8mm tråd( enten forsølvet kobbertråd eller sterlingsølv-tråd). Så kan jeg altid klippe tråden så lang som det nu passer til pågældende perle.
Lott og Lene: Bliver det ikke for dyrt at bruge perle-stave og klippe hovedet af?
Smykke-vire eller tigertail er det man laver eks halskæder af. Det er nogle tynde metaltråde snoet sammen og belagt med noget plastik-agtigt og det kan du altså ikke lave viklinger med :D
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Det bliver højst sandsynligt for dyrt, men kender du typen, der når de først har lært det på én måde, ikke kan gøre det på andre måder? Sådan er jeg.. =)) =)) =))
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
cagerbaek skrev:Tusind tak for jeres svar - de hjælper...

Lene: har lige et spørgsmål.. Bruger du perlestave med et øje for enden eller kan man få perlestave, hvor der ingenting er for enden?? Jeg vil nemlig gerne lave viklinger...
Jeg bruger bare en almindelig perlestav, som jeg klipper til, og klipper til sidst hovedet af, jeg bruger ikke dem med øje. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
tullen72 skrev:Jeg bruger 0,6mm eller 0,8mm tråd( enten forsølvet kobbertråd eller sterlingsølv-tråd). Så kan jeg altid klippe tråden så lang som det nu passer til pågældende perle.
Lott og Lene: Bliver det ikke for dyrt at bruge perle-stave og klippe hovedet af?
Smykke-vire eller tigertail er det man laver eks halskæder af. Det er nogle tynde metaltråde snoet sammen og belagt med noget plastik-agtigt og det kan du altså ikke lave viklinger med :D
Jeg bruger de længste perlestave jeg har, dem der er 5 cm, der kan jeg få til 2 perler, hvis de ikke er for store, og jeg syntes ikke at der er ret meget spild, og jeg vikler ikke, jeg laver bare et øje, og jeg syntes at det holder fint. :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
cagerbaek
Perle
Perle
Geografisk sted: Sydvestjylland
Hejsa

Tusind tak for jeres svar - nu er jeg helt med på det:0))

Skal jo lige lære det hele, der er en hel del :p
Ord er ikke andet end bobler på vand men gerninger dråber af guld.
Pia
Opal
Opal
Smut ned i stof2000 og køb dig noget forsølvet kobbertråd, som de andre nævner, at bruge perlestave, er at kaste penge ud af vinduet. tråd 0.4mm har 20 meter for kr. 20,- (man kan ikke leve uden )

dette er naturligvis ikke en kritik af andres måde at gøre det på

hvis du ikke har en stof2000, så fx:
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http ... oioOMTZ3RQ
Billede LOKE'S GHOST
Besvar