Lene jeg har engang købt nogle sorte o ringe hos dig.
De hedder 7,0x3,0x2,0
Nu ser jeg du også har nogle som hedder sort 3 mm med indvendig mål på 2 mm. Hvad er forskellen. Den jeg har er også 2 mm indvendig, eller er den 3 mm indvendig mål. Jeg skal nemlig bruge dem til at sætte på lædersnører 2 og 3 mm
Spørgsmål om gummiringe ( nok mest til Lene )
Redaktør: rumlebumle
Edith, den sidste oring du spørger til er meget tynd, den er kun 0,5 mm i selve ringen, hvor den du har købt af mig er 2 mm i ringen, Jeg håber det giver mening, ellers prøv at se de to oringe hver for sig i mere info på shoppen. 
Hvad skal o-ringene hedde til 2 og 3 mm. ?
Kan man nogen steder "se" sin sidste bestilling, fik nogle flotte sten, gemmer ellers altid følgesedlen, men ikke denne gang. Spurgte til dem inden jeg bestilte, og det viste sig at de passede SÅ godt til nogen jeg havde liggende .... nu vil jeg gerne købe flere, men kan ikke helt finde dem ..... så kan jeg slå det op nogen steder ?
Kan man nogen steder "se" sin sidste bestilling, fik nogle flotte sten, gemmer ellers altid følgesedlen, men ikke denne gang. Spurgte til dem inden jeg bestilte, og det viste sig at de passede SÅ godt til nogen jeg havde liggende .... nu vil jeg gerne købe flere, men kan ikke helt finde dem ..... så kan jeg slå det op nogen steder ?
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten, hvis du er registreret bruger hos os, dvs, at du har oprettet dig med email og log-in, så kan du gå tilbage i din konto og se tidligere køb.