Rebecca's hjemmeside :)

Her kan der oprettes links, man anbefaler, det skal helst have noget med håndarbejde/hobby at gøre, men ellers ser vi hen ad vejen hvad der kommer på.

Redaktør: rumlebumle

Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
så vil jeg gerne laver lidt reklame for min hjemmeside :-D www.beccatt.com hvad synes i??

er der nogle som vil bytter links? jeg mener så sætter jeg jeres links på min hjemmeside under links hvis i sætter min hjemmeside under jeres links.....
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jeg kan da lige sige at Rebeccas hjemmeside er superflot, og hold da op hvor er det bare nogle flotte og meget unikke smykker hun laver. :x- :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
lene skrev:Jeg kan da lige sige at Rebeccas hjemmeside er superflot, og hold da op hvor er det bare nogle flotte og meget unikke smykker hun laver. :x- :ymhug:
Ja mon ikke. Det er superflotte og helt anderledes smykker hun laver. :clap: :clap:
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Det er en dejlig hjemme side du har og jeg er vild med di ting du laver ^:)^ ^:)^ du bliver nød til at fortælde lidt om hvordan du laver dem. ;;) ;;) jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave noget ligende. :ymblushing: :D
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Meget flotte smykker men det lære jeg aldrig :doh: ^:)^ ^:)^ ^:)^
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Flot side du har lavet Rebecca
NatasjaA
Safir
Safir
Geografisk sted: København
hold da op nogle lækre smykker du laver..
og flot hjemmeside.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Rebecca har altid haft en fed hjemmeside og jeg forestiller mig faktisk at hun har lidt fe/skovtrold i sig.....eller bor i et hult træ i skoven......det er bare super natur og ser ud som om hun bare plukker lidt bær og grene og laver det om til kæder....rigtig flot Rebecca !! :o)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Linda det var en flot måde at omtale Rebeccas smykker på det er faktis også den oplevelse jeg får når jeg ser det hun laver. :happy-sunshine:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Havfruen skrev:Linda det var en flot måde at omtale Rebeccas smykker på det er faktis også den oplevelse jeg får når jeg ser det hun laver. :happy-sunshine:
Tilslutter mig Linda og Havfrue. Rebeccas smykker er bare helt specielle, og ja feer - skovtrolde og andet småfolk kan godt forbindes i mit hoved med hende og hendes smykker. Ikke en dårlig sammenligning. Disse væsner er nemlig gode og spændende.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar