er der nogle som vil bytter links? jeg mener så sætter jeg jeres links på min hjemmeside under links hvis i sætter min hjemmeside under jeres links.....
Rebecca's hjemmeside :)
Redaktør: rumlebumle
så vil jeg gerne laver lidt reklame for min hjemmeside
www.beccatt.com hvad synes i??
er der nogle som vil bytter links? jeg mener så sætter jeg jeres links på min hjemmeside under links hvis i sætter min hjemmeside under jeres links.....
Jeg kan da lige sige at Rebeccas hjemmeside er superflot, og hold da op hvor er det bare nogle flotte og meget unikke smykker hun laver.

Ja mon ikke. Det er superflotte og helt anderledes smykker hun laver.lene skrev:Jeg kan da lige sige at Rebeccas hjemmeside er superflot, og hold da op hvor er det bare nogle flotte og meget unikke smykker hun laver.![]()
Det er en dejlig hjemme side du har og jeg er vild med di ting du laver
du bliver nød til at fortælde lidt om hvordan du laver dem.
jeg kunne godt tænke mig at prøve at lave noget ligende.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Flot side du har lavet Rebecca
Rebecca har altid haft en fed hjemmeside og jeg forestiller mig faktisk at hun har lidt fe/skovtrold i sig.....eller bor i et hult træ i skoven......det er bare super natur og ser ud som om hun bare plukker lidt bær og grene og laver det om til kæder....rigtig flot Rebecca !! 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Linda det var en flot måde at omtale Rebeccas smykker på det er faktis også den oplevelse jeg får når jeg ser det hun laver. 
Kærlig hilsen

Tilslutter mig Linda og Havfrue. Rebeccas smykker er bare helt specielle, og ja feer - skovtrolde og andet småfolk kan godt forbindes i mit hoved med hende og hendes smykker. Ikke en dårlig sammenligning. Disse væsner er nemlig gode og spændende.Havfruen skrev:Linda det var en flot måde at omtale Rebeccas smykker på det er faktis også den oplevelse jeg får når jeg ser det hun laver.