Jeg har købt en tokomponenet lim hos Lene, og vil lige spørge om jeg bruger den forkert, eller om den skal blive så klumpet.
Jeg sprøjtede lidt ud af tuberne og rørte det sammen, men ved ikke om det er rigtigt. Syntes nok den blev meget klumpet lige med det samme.
hvad gør jeg forket, hvis det er?????
2 komponenet lim
Redaktør: rumlebumle
Edith, jeg vil mene at du gør det rigtige, sådan gør jeg nemlig også.
Jeg syntes at den er mere sej at arbejde med end hypo cementen, men den skal ikke direkte klumpe.
Hvis du ikke kan bruge den, må du gerne sende den tilbage, så får du selvfølgelig dine penge tilbage.
Jeg syntes at den er mere sej at arbejde med end hypo cementen, men den skal ikke direkte klumpe.
Hvis du ikke kan bruge den, må du gerne sende den tilbage, så får du selvfølgelig dine penge tilbage.
du gør det rigtig nok - lige dele af hver tube og så røre røre....
men 2 komponent er lidt mere "sej/chewy" i konsistensen end andre lime......men klumper, det lyder ikke rigtig, eller måske du har rørt for lidt ???
og man skal ikke arbejde ligeså hurtig som med 10 sek. lim, men skal alligevel kridte skoene og ikke være alt for længe om at lime det der sakl limes....SÅ klumper den nemlig og så kan man ligeså godt smide det ud og begynde på en ny omgang.
men 2 komponent er lidt mere "sej/chewy" i konsistensen end andre lime......men klumper, det lyder ikke rigtig, eller måske du har rørt for lidt ???
og man skal ikke arbejde ligeså hurtig som med 10 sek. lim, men skal alligevel kridte skoene og ikke være alt for længe om at lime det der sakl limes....SÅ klumper den nemlig og så kan man ligeså godt smide det ud og begynde på en ny omgang.
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Ok tak for svar. Det er måske som Linda skriver, at je ghar været for længe om det, så jeg prøver igen