Fra broen er der ca. 200 km ( måske lidt længere ) ......Charlottes skrev:Hvor ser det skønt ud.![]()
Så holder du da bare perle-weekend istedet.![]()
Ej, hvor langt oppe er det da?
Mit fristed i Sverige
Redaktør: rumlebumle
Mvh
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
Kirsten
:::::::::::::::::::::
Carpe diem
