Dims ved Cyberimport

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Har lige et par spørgsmål til Lene :D :

Denne dims, er det sådan en man kan bruge til at samle lædersnor med, så man kan lave en knude-lås? Og hvilken str. læder passer den til?
http://www.cyberimport.dk/materialer-ti ... 0-stk.html

Hvilken bajonetlås skal jeg købe for at den passer til dit 7x6 imit.randsyet læder?

Og sidst men ikke mindst; Hvad str lædersnor passer dine ringlåse til? Synes det er svært at læse udfra målene :-\
På forhånd tak for hjælpen :ymhug:
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Ang det første spørgsmål, må jeg med skam indrømme :ymblushing: at jeg ikke ved hvad den skal bruges til, jeg har simpelhen ikke haft tid til at finde ud af det, jeg har fået den hjem på anbefaling fra en kunde, men måske kan en af pigerne herinde hjælpe :)-

Du skal bruge en 5 mm lås til det7x6 mm randsyede lammeskind

Jeg har ikke noget læder der passer direkte til ringlåsene, men jeg ved at mange bruger dem til flettede armbånd, eller armbånd med flere snører. Du kan se målene på ringlåsene under "mere info" :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Den er lige netop til at samle snørene sammen hvis det er det du vil med to hved siden af hianden.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
tullen72
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Odense
Tusind tak for svarene :ymhug:
Kan bare ikke rigtig regne ud, hvor tykt læder jeg kan bruge udfra målene, hverken til "dimsen" eller ringlåsene :think:
Besvar