billeder i indlæg
Redaktør: rumlebumle
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Er der ikke noget med at man kan lægge sine billeder ind uden at skulle uploade billederne til feks photobucket? Jeg orker næsten ikke at skulle uploade alle de billeder jeg har med perler, men hvis jeg nu "bare" kunne lægge billederne direkte fra min computer og ind i et indlæg, ville det gøre det betydelig lettere for mig.. HJÆLP!

-
AnqelxDeluxe
- Perle

Ja det kunne være rigtig dejligt hvis man kunne det!
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Enig, men det tror jeg ikke er muligt, da billederne på din computer er i jgp format og dem man skal have i forum er html format - MEN man kan oploade alle billeder fra fx en dag fra computer til fx photobucket ved at bruge ctrl knappen, så kan man sætte 'puteren' til at oploade, mens man tager en kop kaffe eller lign. 
-
rumlebumle
- Opal

Kan man?Lise Sonne skrev:Enig, men det tror jeg ikke er muligt, da billederne på din computer er i jgp format og dem man skal have i forum er html format - MEN man kan oploade alle billeder fra fx en dag fra computer til fx photobucket ved at bruge ctrl knappen, så kan man sætte 'puteren' til at oploade, mens man tager en kop kaffe eller lign.
-
rumlebumle
- Opal

WUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! Jeg fandt ud af det.
TAK Lise, du har simpelthen reddet min dag

TAK Lise, du har simpelthen reddet min dag
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
-
rumlebumle
- Opal

Tys tys.. Din flab!

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Det er bare så godt, første gang man får det til at virke (loadede også ét billed ad gangen i nogen tid - var ved at gå i 'spagat' hver gang af bar utålmodighed) -rumlebumle skrev:WUUUUUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!! Jeg fandt ud af det.
TAK Lise, du har simpelthen reddet min dag![]()
![]()
![]()
![]()