Du er for vild!! Hvor er det bare fede ting du laver - og så meget forskelligt!!
Er også helt vild med keramikskålen - autonom går amok.. Den er bare for cool...
Redaktør: rumlebumle
Det er faktisk meget let, men lidt træls.rumlebumle skrev:Jeg har INGEN fantasi til at regne ud hvordan du laver dine tæpper
Hæ - mit hobbyrum er min lejlighed. Når jeg får gæster, ender det alligevel altid foran computerene eller i kreativ udfoldelse, så alt "pæn plads" blev lavet om til hobbyrum/værksted år tilbage. Jeg besluttede simpelthen, at jeg ville indrette mig, som jeg havde brug for, ikke som normen siger man skalpias skrev:Og så tænker jeg lidt på, at der var engang en tråd der hed vis mig dit hobbyrum, eller noget i den retning. Dit må da være forholdsvis omfattende!!!!
Nope, jeg har forretningstalent som vådt bølgepap, og jeg kan bare ikke holde interessen om det kørende. Jeg ville ønske jeg kunne, men bare jeg tænker på regnskaber og økonomi, bliver jeg helt sort indeni. Penge er bare ikke interessante (måske er det derfor, jeg er en fattigrøvDanagonia skrev:Hvad gør du med alle de ting?? Har du en butik eller er de i kommission et sted??
Man kan købe indsatser og væger eller man kan raide gamle olielamper,Danagonia skrev:De flasker med lys fascinere mig utrolig meget, hvordan får man dem til at brænde??