Ny konkurrence?

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Lene tag det bare helt roligt. Lige nu er vi jo igang med Bytte Bytte.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Jeg har startet en konkurrence her for oktober måned, vil dog ikke love det bliver fast hver måned som før hen... :-D
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Jeg har stadig ikke glemt konkurrencen, men jeg har frygtelig travlt, og det må man jo ikke klage over :D men puha, jeg kan altså ikke lige overskue at starte en konkurrence lige nu.
Jeg håber, men lover ikke noget, at jeg kan sætte gang i en jule konkurrence.
Er der nogen der har lyst til at sætte en konkurrence i gang er det helt ok, og jeg skal nok sponsorere en fin præmie.
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
lene skrev:Jeg har stadig ikke glemt konkurrencen, men jeg har frygtelig travlt, og det må man jo ikke klage over :D men puha, jeg kan altså ikke lige overskue at starte en konkurrence lige nu.
Er der nogen der har lyst til at sætte en konkurrence i gang er det helt ok, og jeg skal nok sponsorere en fin præmie.
Jeg vil gerne sætte dem i gang, jeg synes faktisk det værste er at finde på præmier og huske at få dem sendt :-D
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Danagonia skrev:
lene skrev:Jeg har stadig ikke glemt konkurrencen, men jeg har frygtelig travlt, og det må man jo ikke klage over :D men puha, jeg kan altså ikke lige overskue at starte en konkurrence lige nu.
Jeg vil gerne sætte dem i gang, jeg synes faktisk det værste er at finde på præmier og huske at få dem sendt :-D
Tak skal du ha' Camilla, det er sødt af dig.
Jeg ved ikke om vi skal vente til den anden konkurrence er færdig, det bestemmer du, du kan bare lige sende mig en PB med hvad du syntes, så skal jeg lige finde nogle gode præmier :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
Besvar