Hvis man er kommet til at slette billeder på sit kort i kameraet, skal man for så vidt muligt skifte kortet ud med et andet. Hvis man ikke gør det, og derefter tager flere billeder, risikerer man, at de nye billeder overskriver de slettede, og så er de slettede lost. Så længe de slettede billeder ikke bliver overskrevet, er der gode chancer for, de kan reddes.
Et godt lille program til det er Recuva.
Installation:





Brug:











