Tigerøje kæden var noget af det første, der blev solgt på min stand i lørdags - og til min overraskelse, så var det en ældre dame, som købte den til sig selv. Jeg havde lavet den med en ung kvinde / mand i tankerne...BlueRaven skrev:Fine fine ting - Labradoritterne er altså lige mig, og den dersens tigerøje virker også sært dragende![]()
Du får lige lidt stjernekastere
Lidt mere ....
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Ja "gamle" damer plejer da altid at købe lilla, så det matcher håretLise Sonne skrev:BlueRaven skrev:Tigerøje kæden var noget af det første, der blev solgt på min stand i lørdags - og til min overraskelse, så var det en ældre dame, som købte den til sig selv.

- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
BlueRaven skrev: Ja "gamle" damer plejer da altid at købe lilla, så det matcher håret![]()
![]()
![]()

Bettina
Hov hov BR Ikke alle " ældre " damer er lillahåret. Nogle af os er bare hårdt såret - nå nej sort håret

butler skrev:Hov hov BR Ikke alle " ældre " damer er lillahåret. Nogle af os er bare hårdt såret - nå nej sort håret![]()
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
flotte ting jeg er også helt vild med den med tigerøje men jeg har også et eller andet med tigerøje elsker den sten.
hvor har du den entlig fra....???
Susanne
Susanne
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Købt den på Ebay.... kan ikke huske hvilken sælgersumadesign skrev:flotte ting jeg er også helt vild med den med tigerøje men jeg har også et eller andet med tigerøje elsker den sten.
Susanne