Jeg har trykket på det røde kryds og vis billed men der sker nada
røde krydser
Redaktør: rumlebumle
Mange gange idag er der røde krydser der hvor nogen har sat et billede eller smilies ind når jeg skal læse et indlæg ,er der andre der er udsat for det samme herinde

Jeg har trykket på det røde kryds og vis billed men der sker nada
Jeg har trykket på det røde kryds og vis billed men der sker nada
Jeg ved DropBox-billedhosting, har gang i et eller andet bøvl i dag, men de skal nok få det løst inden længe - og så kommer alle billederne igen. Det er ikke din comp eller forbindelse, der fejler nogetlisbeth skrev:Mange gange idag er der røde krydser der hvor nogen har sat et billede eller smilies ind når jeg skal læse et indlæg ,er der andre der er udsat for det samme herinde![]()
![]()
Jeg har trykket på det røde kryds og vis billed men der sker nada
-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Jeg har også haft røde krydser og har det til dels også stadig ved nogle indlæg, så det er ikke kun hos dig.
Det lader til de er oppe at køre igen (hvis du altså kan se den lille blåravn herunder)tullen72 skrev:Og jeg kan slet ikke se de malerier BR har lagt ind..Øv
