Eksamen

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
smykke damen skrev:Min eksamen gik. Jeg synes ikke det gik serligt godt men jeg fik da 7 så det er vel ok.
7 efter den nye skala er da rigtig fint - tillykke med det [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=santa3.gif] :D
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Ja jeg synes så bestemt også godt du kan være stolt af dig selv.. Tillykke :clap:
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Tillykke!!!!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
jeg synes også det er ok med et 7 tal. Det er bare min egen præstation jeg er utilfreds med da jeg ved jeg kan præstere bedre. Men var fuldstændig tom den dag.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Yay.. tillykke med eksamen.. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]

Fatter ikke den nye skala, men ved at 7 ikke er skidt :D
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Tillykke 7 er da rigtig fint synes jeg. @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=santaclaus.gif]
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Eva1950
Opal
Opal
Stort TILLYKKE med den fine eksamen [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Hilsen Eva1950
Besvar