Min anden hobby
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
De er helt vildt smukke. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Jeg misunder mennesker som dig,der bare har den kunstneriske sans der skal til
for at kunne føre tanken ud i livet,jeg sidder stadig og kikker på mine
indkøbte ting til at lave smykker med,det har jeg snart gjort i et par år
trækker lidt perler på elastik,laver en halskæde på wire men mangler det
sidste der skal til.
Hilsen Canto
for at kunne føre tanken ud i livet,jeg sidder stadig og kikker på mine
indkøbte ting til at lave smykker med,det har jeg snart gjort i et par år
trækker lidt perler på elastik,laver en halskæde på wire men mangler det
sidste der skal til.
Hilsen Canto
-
Lise Sonne
- Opal

- Indlæg: 1064
- Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
- Kontakt:
Dine arrangementer er vildt flotte og helt sikkert noget du kunne leve af, hvis det var det du valgte1 
Aii altså for pokker!
Jeg har arbejdet som gartner, men kunne sgu ikke tåle skidtet var "forkølet" hele året, altså alt det pollen. Men du hvis de kreationer var hjemme ved mig levede jeg sgu gerne af diverse allergipiller. Ihh en masse farver det varmer og det giver glæde.
Dog ville jeg også gerne spise de artiskokker der. Uhmm... elsker dit farvespil i kransen til sidst. Hold fast mand du er jo vild!
respekt for dit håndværk, det er virkelig flot. 
Jeg har arbejdet som gartner, men kunne sgu ikke tåle skidtet var "forkølet" hele året, altså alt det pollen. Men du hvis de kreationer var hjemme ved mig levede jeg sgu gerne af diverse allergipiller. Ihh en masse farver det varmer og det giver glæde.
