ja overskriften giver jo nærmest sig selv...........eller hvad???
Hvis ikke lige man havde bemærket at denne tråd lå i foreslag og spørgsmål og ikke under salg ville man så ikke havde troet at det var oprydning i perler=salg denne tråd handlede om?
Under alle omstændigheder så foreslår jeg at vi hver især som trådoprettere går overskrifter på tråde igennem i fald vi har kaldt dem noget der ikke kan søges på...og som ikke giver mening for de der ikke har set tråden. Så har alle bedre mulighed for at kunne finde interessante sp. og svar herinde.
Hvis i er med på den så hold denne tråd aktiv!
prøver lige at finde mine egne til en start...og vil naturligvis ændre denne tråds overskrift når "nogen" har reageret;-)
Kh en af dem der spørger om det samme igen og igen bla. fordi det er svært at genfinde tidligere svar på alle gode emner herinde;-)
oprydning..
Redaktør: rumlebumle
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Hvis du ændrer en overskrift hele tiden alt efter hvad der bliver skrevet i tråden, så vil folk da blive snotforvirrede. Så skulle den ene tråd hedde "Charlotte så en blotter" men da vi var færdige med at diskuterer det, så skulle den tilbage til dens oprindelige navn. Så vi kan da ikke sidde og lave om på det hele tiden.
Hvis du bruger søgefunktionen så går den ikke kun efter overskrifter og så kan du finde tingene.
Hvis du bruger søgefunktionen så går den ikke kun efter overskrifter og så kan du finde tingene.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
He Charlotte jeg taler ikke om at ændre trådoverskrifter hele tiden.
Jeg taler om at man måske en dag i desperation kalder en tråd for hjæææælp! eller noget i den stil.
Så får man hjælpen......og er knap så desperat. Og så Kunne man jo lige tage sig tid til at ændre oerskriften i sin TRÅD til: hjælp søges til..vikling f.eks, så andre og ikke mindst nyeste brugere kan se at her kan de måske finde hjælp til det.;-)
det er KUN i denne tråd at jeg ville ænsdre overskrift undervejs..fordi jeg med vilje har kaldt den noget intetsigende.;-) For at vise min pointe.
Jeg taler om at man måske en dag i desperation kalder en tråd for hjæææælp! eller noget i den stil.
Så får man hjælpen......og er knap så desperat. Og så Kunne man jo lige tage sig tid til at ændre oerskriften i sin TRÅD til: hjælp søges til..vikling f.eks, så andre og ikke mindst nyeste brugere kan se at her kan de måske finde hjælp til det.;-)
det er KUN i denne tråd at jeg ville ænsdre overskrift undervejs..fordi jeg med vilje har kaldt den noget intetsigende.;-) For at vise min pointe.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
Man ska' ik' gå ned på grej!
-
Charlottes
- Opal

Ok. Det havde jeg lige misforstået. Men ja, de tråde er det en god idé at kalde noget ordenligt. Men jeg tror ikke jeg har lavet sådan nogle tråde? Jeg kalder dem vist altid det de er (netop fordi jeg synes de andre ikke viser hvad tråden handler om). 
-
Charlottes
- Opal

Jeg prøvede lige at søge på ebay og du har ret. Hvad søren er det for en skod-søgemaskine vi har??? Den får lige et
Så kan den lære det!!!