God torsdag til jer alle

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Rosenbak
Perle
Perle
Geografisk sted: Lolland
Kontakt:
Sidder her på en grå torsdag og fryser. Kroppen er mat og har ondt under ribbenene, men tror ikke det er lungebetændelse.
For at få tiden til at gå, sidder jeg og arbejder med skoleopgave til seminariet - der skal jeg udarbejde en blog til undervisningsbrug...det er ikke nemt.

Det sneer og regner atter her på Lolland, håber dog på bedre vejr kl . 15.00 - da mine piger og jeg skal til julehygge på min mors arbejde.

Hvad skal I andre lave i dag?
Glade hilsener fra :
Billede
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Håber I får en hyggelig eftermiddag.

Jeg skal arbejde så det sprøjter idag, så jeg forhåbentlig kan få lov til at holde min ugentlige fridag imorgen, men det kan godt være at bliver til en meget lang dag igen :-s ,
Hvis jeg har fri imorgen, så skal jeg til klaver, besøge en veninde som får stråler på en hjernesvulst i øjeblikket, lave jødekager med ungerne (drenge 14 og 16 - gider godt for det er nogle af deres ynglings kager), lave 3 bestillinger til smykker, aflevere nogle bestillinger der er lavet....... så tror jeg heller der er tid til meget mere. Lørdag skal der købes de sidste gaver og om eftermiddagen skal hele familien ud og besøge min gamle onkel og tante...... og have en kurv med hjemmebag, syltetøj og hygge med.
Søndag skal vi til Næstved og fejre min niece's yngste søn, som bliver 3 år...... Han er skøn og det bliver også ren hygge.
Vupti så var den weekend gået og så er det tilbage på trædemøllen mandag.

:ymhug: ønsker om en hyggelig weekend fra mig :ymhug:
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Hvad jeg skal lave i dag...?? Efter job, skal jeg i stalden til min hest. Der kommer en træner og skal ride ham, for første gang i mange måneder... Det bliver dejligt at få ham i gang igen. Pga mit knæ kan jeg desværre kun skridte. Og det bliver den jo ikke trænet af.
Håber blot det holder op med at sne og blæse... Så jeg kan komme FRA jobbet. :D
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
God torsdag til dig også. Jeg har lige været et par timer på min praktikskole og forberedt noget billedkunst. Nu hygger jeg med computer og hunde, og så skal jeg lave nogle lektier. Bagefter vil jeg rydde op på mit perlebord og se på at lave noget med mine bytte perler. (Det ikke så ring endda at være netstuderende uden arbede =)) ) men man skal nyde det mens det varer...
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Jeg har lige været op på ældrecentret hvor vi er en gruppe mennesker der mødes hver torsdag og leger med sølv. Nogle laver vikkinge smykker og andre saver,loder og filer, og en plejer at slibe i sten. der får vi så kaffe og brød og vi får også sludert med hianden det er bare så hygeligt og en af mændene har arbejdet meget længe i sølv så han er sød til at hjælpe når der er brug for det.
i eftermidag skal der vis støves lidt af og så moske lidt pyntes til jul, det har jeg nemlig ikke taget mig sammen til enu. Og i aften skal der ses håndboldt og strikkes så er den dag hvis brugt, Nej det vil sig jeg har jo også åben i butikken, men det er nu ikke kunder vi har flest af lige nu.desvære.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Jeg er næsten lige kommet hjem fra mit arbejde (plejecenter) og sneen vælter ned.
(hørte der skulle falde 20cm i snestorm idag)
Kaninerne skulle fodres og vandet skiftes, det fryser hele tiden til og hold op,
hvor var de tørstige.
Så nu har jeg sat endnu en skål ud og en ny drikkeflaske.
Min søn er kommet hjem fra skole og hygger sig på værelset med lego.
Derudover venter jeg på posten (igen-igen)
venter på perler fra ebay- PLEASE kom idag!!!
Jeg skal også videre med et kobberperleprojekt idag.
Det er min mor, som har bestilt et smykke til min lillebror og jeg skal kreere en stor
kobberperle af en art, som skal sidde på lædersnor.
Foreløbig er de blevet alt for fimsede dem jeg har lavet,
det er ikke så nemt som jeg troede.

God torsdag til alle :-D
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg troede at jeg skulle lave en halskæde til de armbånd jeg lavede til min mor igår aftes, men det blev droppet da jeg så de grimme grimme-bytte-perler. Så der fik jeg brugt nogle timer på at tænke over hvad jeg skulle bruge dem til og nogle timer med at finde resten frem og sætte dem pænt sammen. Så nu skal jeg bare være her afbrudt af en vaskemaskine hvor det rene tøj skal hænges op og så skal jeg have de skønne ildere ud. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Jeg har idag fået lavet kransekager 2 gang for de første jeg lavede har vi spist :-D og så har jeg lagt dej til klejner og nødde drømme som jeg skal lave imorgen og her sneer det vildt meget og det fyger også meget og vores 2 aftaler idag blev også aflyst p gr af vejret ,så det er bare at blive indendøre og ild i brændovnen.Denne gang har jeg gudskelov manden hjemme ,for han har fri i denne uge for sidst vi havde det voldsomme snevejr måtte han blive i den næste by og overnatte i 2 dage hos vennerne før vejene var farbar.Jeg har også været ude og skovle sne ,men det er allerede fyget til igen [smilie=santa3.gif]
Billede I LOVE CATS
Besvar