Susanne
den bedste julegave???
Redaktør: rumlebumle
-
sumadesign
- Smaragd

- Geografisk sted: Århus v
- Kontakt:
det kunne være sjovt at høre hvad jeres bedste gave var min var et gavekort til ansigtsbehandeling fra min mand
Susanne
Susanne
Altså i år?
Åhh tror det var et par hjemmefutter jeg fik af min dreng. De er som at have fødderne i dyner hele dagen!
Åhh tror det var et par hjemmefutter jeg fik af min dreng. De er som at have fødderne i dyner hele dagen!
Alle mine julegaver var gode/dejlige og lige hvad der stod på min ønskeseddel, men èn var dog helt unik. Et glasfad som mit ældste barnebarn på 10 år havde lavet.
Hun er så utrolig kreativ, og rigtig dygtig. Hun tegner og maler også.
Vi bestemte her i julen at vi skulle på nogle dages højskoleophold for bedsteforældre og børn til sommer hvor det var det kreative som var linien.
Hun er så utrolig kreativ, og rigtig dygtig. Hun tegner og maler også.
Vi bestemte her i julen at vi skulle på nogle dages højskoleophold for bedsteforældre og børn til sommer hvor det var det kreative som var linien.
Min mand havde virkelig flottet sig. Tror lidt det var fordi han håbede jeg så ville glemme jeg ikke var hjemme hos mor og far
Men jeg fik et SRL kamera (Canon Eos 500d) en masse smykkebøger og en fin proxxon boremaskine. Så kan man vist kun være yderst tilfreds