Derfor er jeg her on and off pt. Er på samboens lige nu...... ved ikke lige hvornår der sker noget i den sag.-har selvsagt abstinenser.
pc løs
Redaktør: rumlebumle
Hovs! det ser ikke ud som om jeg som husket har skrevet herinde at min pc gik i koma forleden. sort skærm.
Derfor er jeg her on and off pt. Er på samboens lige nu...... ved ikke lige hvornår der sker noget i den sag.-har selvsagt abstinenser.
Vh Vase - vild med viklinger
Man ska' ik' gå ned på grej!
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Puhhhhh-haaaaa, det er frygteligt.
Tænk at man kan blive så afhængig.
Jeg føler med dig
Tænk at man kan blive så afhængig.
Jeg føler med dig
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
Hvor er det bare såååå træls når det sker... kender det alt for godt selv.. Håber du snart er online på egen pc igen 
Bettina
hej fra låne pc..
det er intet mindre end hæsligt at undvære!!! er totalt klar til at købe ny......men hvilken.?
..og så ligger jeg oven i købet brak og kan not lave en skid. host host har ondt af mig selv...
anyway så var det dejligt lige at få læst med herinde i dag.
tak for jeres ord:-D
det er intet mindre end hæsligt at undvære!!! er totalt klar til at købe ny......men hvilken.?
..og så ligger jeg oven i købet brak og kan not lave en skid. host host har ondt af mig selv...
anyway så var det dejligt lige at få læst med herinde i dag.
tak for jeres ord:-D
Vh Vase - vild med viklinger