Det er ved at være rigtig længe siden jeg sidst har skrevet herinde, men jeg følger stadig med fra sidelinjen.
Det er ikke mange smykker jeg får lavet, og det meste er pakket væk.
Jeg havde egentlig fundet det hele frem igen, men de kan jo trille de perler, og det hele er ligesom bare blevet for småt til mine sovende fingre.
I stedet for at have alt for ondt af mig selv har jeg kastet mig over hækleriet og har planer om at lære at sy.
Derudover er jeg begyndt at blogge - faktisk inspireret af Lotte "Rumle", hvis blog jeg startede med at læse for flere måneder siden
Status mht. helbreddet er, at der desværre er alt for meget aktivitet i sygdommen lige nu. Jeg er kommet igang med min medicin, stikker mig hver anden dag og er ved at være ovre de værste bivirkninger. Mellem jul og nytår var jeg indlagt nogle dage til behandling for et attack, men er nu på benene igen, omend noget usikkert. Humøret er stadig godt og jeg er egentlig bare rigtig glad for, at de har fundet ud af hvad der er galt, så jeg kan få noget hjælp.
Jeg nyder stadig at følge med herinde, og vil tillade mig at hænge ved selvom jeg ikke længere er aktiv perloman.
Man kan jo ikke bare sådan lige pludselig tage en kold tyrker fra alle jer dejlige mennesker