jeg fik noget 0,4mm ståltråd hjem for at lege lidt. og det er meget fint, men enderne på tråden nærmer sig mordvåben tråden er bøjelig, men ikke som kobber og lignende materialer, når den møder en håndflade, så borer den sig ind fremfor at bøje af og vige udenom.
de stikkende små sataner skal altså skade-begrænses. men hvordan? kan jeg lodde dem ind til strukturen af ståltråd? eller smelte enden rund? stål skulle være triky at lodde- nogle gode forslag?????????????
stikkende rustfri ståltråd
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Prøv at file enderne med en negle fil. så kan den da files flad så den ikke borer sig ind i fingrene.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
- Smedehytten
- Perle

- Geografisk sted: Viby, Roskilde
- Kontakt:
selvom du filer enden rund er 0,4mm tråd så tyndt at det virker som en nål stadig.
Mit bedste bud er at dyppe enden i 2 komponent lim og hæng den til tørre og på den måde lave en lille kugle i enden som beskytter, vi skulle jo nødig have nogle spiddede fingre, bryster eller øjne!!
Husk hvis du køber 2 komponet er der mange forskellige, men der findes nogle i dag der tørrer på 5-10minutter.
Mit bedste bud er at dyppe enden i 2 komponent lim og hæng den til tørre og på den måde lave en lille kugle i enden som beskytter, vi skulle jo nødig have nogle spiddede fingre, bryster eller øjne!!
Husk hvis du køber 2 komponet er der mange forskellige, men der findes nogle i dag der tørrer på 5-10minutter.
www.smedehytten.dk
fra idé til virkelighed.
fra idé til virkelighed.
LOKE'S GHOST