Hejsa Lærke
Jeg har kun deltaget et par gange selv, og jeg siger dig første gang havde jeg det lige som dig. Men tænkte at nu tilmelder jeg mig og prøver. Ligesom at springe ud fra vippen i svømmehallen. Bare gør det.
Hvis du køber perler på nettet står der gerne i de små poser hvad perlerne er for nogle, jeg tager ikke perlerne ud af poserne fordi så glemmer jeg sgu hvad der er for nogle heh, og mange her inde kan sagtens hjælpe dig, det skal du ikke tænke på

Der er ingen der siger du skal kommer med super viklinger eller unika smykker, bare lav hvad du synes om, jeg finder tit når man sidder og nørkler med det så springer der nye ideer ud af det.

Jeg billede googler af og til for at finde inspiration, til at begynde med er der gode vejledninger på mange smykkesider. Det er et sted at starte
Jeg synes bare du skal springe ud i det søde. Der er ikke andet for. Vi har alle været begyndere, mange af os er det stadig, jeg har kun lavet smykker siden maj sidste år.
Man skal starte et sted.
Men synes det er helt fair du vil kigge lidt med inden, det gjorde jeg også i en 2 - 3 måneder, men tænkte jeg skulle da også lige have det sjovt.
Og tak for opbakningen mht mine "strenge" regler. Synes når det er så stor en del af det som det er at se andre lave noget med de ting man har valgt og lagt frem så skal det være sådan det er lige sjovt for alle.
Og FEEEEEDT der er så mange der vil være med. Og foråret er kommet! Det blir ikke meget bedre..