Jeg havde håbet at der var perler til mig idag, så jeg rigtig kunne hygge inden vi skal i byen i morgen.. Øv bøv..
Bytte bytte perler APRIL
Redaktør: rumlebumle
-
Love-Shopping
- Opal

Jeg havde håbet at der var perler til mig idag, så jeg rigtig kunne hygge inden vi skal i byen i morgen.. Øv bøv..
Knus fra Katja
Så kom mine perler... Mange tak til Kirsten for den fine blanding
billed følger snarest
Til loveshopping
Desværre har tingene her hos os (badeanden og jeg) været lidt triste de sidste par dage så der har ikke været overskud til lige at få perlerne sendt, men manden sender i dag lige på falderebet til dig
Kan godt se det kunne have været rart at få dem til weekenden, måske næste måned sætter jeg fristen på en anden dag end lige lørdag for du får jo først sendingen på mandag selvom den bliver sendt i dag.
Desværre har tingene her hos os (badeanden og jeg) været lidt triste de sidste par dage så der har ikke været overskud til lige at få perlerne sendt, men manden sender i dag lige på falderebet til dig
Kan godt se det kunne have været rart at få dem til weekenden, måske næste måned sætter jeg fristen på en anden dag end lige lørdag for du får jo først sendingen på mandag selvom den bliver sendt i dag.
Senest rettet af Diddah lør 9. apr 2011 09:22, rettet i alt 1 gang.
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
altså, nu bliver jeg lidt forvirret
Jeg skulle sende til Joanna, Ballerup - er det den samme som Badeanden ????
Jeg skulle sende til Joanna, Ballerup - er det den samme som Badeanden ????
Bettina
Betina..
Nej Joanna sendte TIL badeanden (Badeanden hedder Mikael, ene hane i flokken i denne omgang)
Badeanden har sendt til Love-shopping ;D
Nej Joanna sendte TIL badeanden (Badeanden hedder Mikael, ene hane i flokken i denne omgang)
- FrkBettina
- Opal

- Geografisk sted: Jammerbugt/Nordjylland
I see.... pga der stod "Mange tak Joanna"... opfattede det lige som en tak fra hende 
Bettina
-
Anne Marthin
- Opal

- Geografisk sted: Als
Her er hvad jeg modtog fra Susanne i nord.
Tak for perler

P.S Lene, jeg har sendt til dig idag
Tak for perler

P.S Lene, jeg har sendt til dig idag
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Har modtaget en superfantastisk bytte pakke! nøj hvor kan perler være små. Men de er så nuttede og fine!
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.