nøglekæde

Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling

Redaktør: rumlebumle

NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
jeg har desværre ikke billeder men er kommet med en ret god ide (syntes jeg selv)
da jeg i dag var i sportsmaster får jeg to nøglekæder gratis jeg vil egentlig bare smide dem ud da der står sportsmaster med store bogstaver men så får jeg den ide at klippe kabinhagen fri og så selv sætte noget bredt læder eller pænt bånd på.

jeg har selv haft en masse af de nøglekæder da man tit får dem som reklame eller andet men jeg plejer bare at smide dem ud men nu kan de da bruges.

jeg ved ikke om det er noget i andre kan bruge jeg syntes bare selv det var ret smart
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Smart og så kan du sætte dit eget præg på
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
god ide for de man får er ikke kønde men alt karebinhagen og ting og sager kan jo sagtens bruges :clap:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
NatasjaA
Safir
Safir
Indlæg: 330
Tilmeldt: tirs 10. mar 2009 17:16
Geografisk sted: København
demlig og lige nu er den hottest mode faktisk de skide nøgle kæder men har kigget på de store kabinlåse og de koster bare kasse.
jeg har en veninde der har gover 1000 kr. for en nøglekøde med noget slm. bånd og så en kabinlås!!!
Besvar