Maj konkurrence. Stjernetegn....

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
Og ja ved godt lyset er elendigt... men det var hvad jeg lige kunne klare nu.
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Ej hvor er de malede træperler dog bare helt unikke. Har du virkelig siddet og malet det i hånden??? For sikken da et arbejde det må ha´ været..
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
nøj manner hvor har jeg haft mange ting, skal det være den eller den.....nå....jeg blev færdig med dette armbånd og det er mit bud på stjernetegn, mon ikke i kan gætte hvad mit er...!! :D
Beklager de ikke helt så gode billeder, det var lige i sidste stund i går før godnat og sengen kaldte RET kraftigt...... ;)-

Billede

og lidt tæt på....
Billede Billede
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Jeg er helt vild med den krabbe Linda. Den er da skøn. :x-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
Tak C....jeg synes også den var ret nuttet da jeg lavede den.... ;;)
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
rumlebumle
Opal
Opal
Indlæg: 1417
Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
Geografisk sted: Virum
Den krabbe, er da HELT fantastisk. Har du selv lavet den??? :-o :-o :-o Af hvad dog?
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Indlæg: 963
Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Jeg gætter på Linda har lavet den i fimoler, dem kan du godt lave nogle flere af jeg vil da gerne købe nogle jeg er nemlig også krebs :clap: :clap: :clap: :clap:
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
jepper, det er fimo..... det er nu ikke så svært A-E ....

1 oval tyk - til selve kroppen
1 oval tynd flad til underkrop
8 pølser, til ben
2 pølser til klør, som man så lige slkæerer et hak i og former....

og to hvide klatter og 2 sorte klatter til øjne.....

prøv det var mit 1 forsøg med at lave "dyr"

dog skal man lige have noget ståltråd i benene eller lave dem lidt tykkere....for det ene er knækket :doh: :(( :((
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Besvar