Havde en ide om at skulle lave en masse men pga. sygdom fødselsdage, krise ang. arbejdsløshed, aktivering for manden og en masse problemer med at jobcenteret lavede ged i alt fordi de ikke havde talt sammen (de har i det mindste skriftligt indrømmet at det var dem der lavede en fejl og ikke min mand), gjorde at de sidste 14 dage var næsten helt uproduktive. da der var så mange andre ting der skulle styr på.
Men her er det nyeste.
Lava kæde med pyrit. Elsker de rå lava perler som ikke har den voksagtige belægning nogle af dem har.

Smykke lavet til Sankt hans, sad og lavede det på fest pladsen lidt i håb om at lokke nogle andre hobby/smykkeglade mennesker frem. Endte bare med at føle mig ret sær. Men også "stolt" på en måde, og er faktisk ret glad for det, kan godt li de varme farver i sær med tanken om bålet der brændte senere. Synes bål er flotte.

bålet. Med masser af røg.

Armbånd, lavet er perler fra Miskas blandinger. Mums de er gode, brugte hele lørdagens og søndags frie timer på at sortere.

Kobber armbånd, har ikke haft kolde fingre siden jeg har lavet det, (altså når det er på, har ellers altid kolde hænder. )

Wirewrap, Skal laves om på et tidspunkt.

Øreringe deluxe! Synes de er vildt luksus agtige!

og lidt mere stillede øreringe

og det var det. Glæder mig til denne måned, hvor tingene forhåbentligt bare "kører"