H: Ændring af Sterling smykke

Her er der mulighed for at beskrive vejledninger, og fortælle om metoder til smykkefremstilling

Redaktør: rumlebumle

nink
Perle
Perle
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons 13. maj 2009 18:45
Hej smykkeforum for alle!

Jeg sidder her og har fundet et rigtigt smukt smykke som jeg vil give min kæreste. Det er en tulipan med et hjerte indeni, og den symboliserer lidt noget internt. Mit problem er bare at der på smykket står: Dear Mom - Hvilket ikke går, når det jo er til min kæreste! :D

Dette et smykket: http://www.overstock.com/Jewelry-Watche ... oduct.html

Jeg vil gerne vide, om det er muligt at få fjernet denne indskrivering af Dear Mom på nogen måde? Jeg er ligeglad med hvad det koster.

Ellers må i gerne linke hvis i kender at andet smykke som er en tulipan med et hjerte indeni!

Med venlig hilsen
Nicolai
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Jeg trot ikke at du kan få navnet væk for det vil ødelekke det forgylte. men det er et flot smykke så jeg kan godt forstå du gerne vil give det til din kerste. men prøv hos en guldsmed det kan være at de kan skaffe det til dig uden navn.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
nink
Perle
Perle
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons 13. maj 2009 18:45
Havfruen skrev:Jeg trot ikke at du kan få navnet væk for det vil ødelekke det forgylte. men det er et flot smykke så jeg kan godt forstå du gerne vil give det til din kerste. men prøv hos en guldsmed det kan være at de kan skaffe det til dig uden navn.

Okay tak - Jeg vil prøve at kontakte en guldsmed og se hvad han/hun kan gøre
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
og ellers kunne de måske forgylde det - så teksten forsvinder....??
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
nink
Perle
Perle
Indlæg: 3
Tilmeldt: ons 13. maj 2009 18:45
Havfruen skrev:Jeg trot ikke at du kan få navnet væk for det vil ødelekke det forgylte. men det er et flot smykke så jeg kan godt forstå du gerne vil give det til din kerste. men prøv hos en guldsmed det kan være at de kan skaffe det til dig uden navn.
Hej havfrue! Jeg var nede ved en guldsmed i dag med et billede af smykket, hvor jeg overraskende fik at vide, at de sagtens kunne fjerne det! Der kan man bare se :) Det var oven i købet en hurtig procedure.

Så nu er jeg glad!
Tak for hjælpen.
Brugeravatar
thecobra
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 199
Tilmeldt: man 26. jan 2009 10:06
Geografisk sted: Ringsted, Danmark
Kontakt:
nink skrev:
Havfruen skrev:Jeg trot ikke at du kan få navnet væk for det vil ødelekke det forgylte. men det er et flot smykke så jeg kan godt forstå du gerne vil give det til din kerste. men prøv hos en guldsmed det kan være at de kan skaffe det til dig uden navn.
Hej havfrue! Jeg var nede ved en guldsmed i dag med et billede af smykket, hvor jeg overraskende fik at vide, at de sagtens kunne fjerne det! Der kan man bare se :) Det var oven i købet en hurtig procedure.

Så nu er jeg glad!
Tak for hjælpen.
Det er da bare super :D håber vi kommer til at hører hvad din kæreste siger til halskæden :D
Mange perle hilsner fra Jacqueline :D
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Det var dejligt at det lykkedes :clap: og det bliver hun glad for er jeg sikker på ;)-
Billede I LOVE CATS
Havfruen
Opal
Opal
Indlæg: 1924
Tilmeldt: søn 15. feb 2009 10:57
Kontakt:
Det var dejligt at de kan hjælpe dig og at du kan give din kærste den smukke kæde håber hun bliver glad for den. :dance:
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Besvar