En bytte handel...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Er jo en rigtig god ting... Mig og min mor ville gerne have små dukker syet på vores kostumer til fantasy markedet, så en sød pige der læser min blog, tilbød os at lave dem for os i bytte for mine smykker. Så jeg laver en halskæde og et hårspænde til hende, og nu har jeg så færdiggjort halskæden...

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Og den ene af de dukker, jeg får tilgengæld, ser indtil videre sådan ud:

Billede
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
fin kæde som altid bare smuk. Det er også en meget fin dukke synes jeg.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Rigtig flot og god bytte handel.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
kallie
Safir
Safir
Indlæg: 417
Tilmeldt: lør 18. sep 2010 13:48
er det wierd at jeg godt kunne tænke mig en lignende dukke til fisen? lol
Billede
Women are angels!
And when someone breakes our wings, our spirit or our hearts, we simply continue to fly – on a broomstick – We’re flexible like that…

Billede
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
kallie skrev:er det wierd at jeg godt kunne tænke mig en lignende dukke til fisen? lol
Lige lidt, tror hun bliver bange for hugtænderne/goth agtige om et par år. Men en slaskedukke normalt, ikke spor underligt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Det er en god byttehandel..... elsker når vi hver især kan bidrage noget til hinanden. Er også glad for at du laver så gode billeder, så man rigtig kan se de fine detaljer. Tusind tak
Besvar