Firekantet tråd - første forsøg

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Smykkeunivers skrev:Lisbeth, der er perlestave fra Frits.

Dejligt at høre de pæne ord :-D
Har du deres mm ?
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Der står på fritss hjemmeside at de er 0,45 mm
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Hvad hav fritss af sølv :?: ting jeg synes de er lidt tralse med at der skal købes for 500 kr hver gang man handler hos dem :doh: og jeg synes også deres side er noget forviret at komme ind på har haft adgang et par gange :| men har dog aldrig købt hos dem. men vi står og skal til og finde nogle låse der er lidt andet en en karebinhage :| og jeg synes ikke ravstrdhus har så meget at vælge imellem. og det skal jo heller ikke koste en hel masse da jeg også skal kunne tjæne lidt på det. $-) Jeg plejer at bruge en sølv kugleskjuler og jeg har desvære lige fundet ud af at de har lidt nemt ved at gå i stykker :-?? så jeg er ved at tænke på begyndelse og slutning på en anden måde @-) da det også ser lidt forkert ud på den måde jeg gør det nu nok lidt for hjemme lavet. @};-
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Jeg har aldrig købt selv hos frits, da jeg synes 500 kr + moms er alt for meget. Jeg køber ved fællesbestillinger.

Jeg må dog sige at Frits perlestave er de besdste jeg har prøvet. Kan virkelig anbefale.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Smukke ting Liza!!
Besvar