juhuu !

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Har idag fået mit første salg via min hjemmeside til et mennesker, som overhovedet ikke kender mig !!!! Yes - det føles godt, men er nok ikke det jeg skal opsige mit dagjob over, da det har været den anden vej rundt indtil nu. Dvs kunden har set mine ting på udstilling eller lign. og så har bestilt efterfølgende.
Dette giver godt nok lidt motivation til at få nogle af de nye smykker ind på hjemmesiden.

Er det kun mig, som synes at det er svært at få gang i sin hjemmeside ?
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg sælger ikke mine smykker så det ved jeg ikke. Men tillykke med salget. :-bd
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Ja Lise, det er rigtigt svært at få en hjemmeside op og stå også at få solgt noget derfra. Tillykke med bestillingen.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
TILLYKKE med salget...
Super godt gået. :clap:

Jeg tror der er så mange der laver smykker, at hjemmesiderne drukner i hinanden...
Man skal virkelig lave unika, for at kunne få en "butik" i gang..

Og måske hvis man kommer ud forskellige steder, så folk tager dit kort og lign.. Så kan det være der kommer mere gang i salget....

Pøj pøj.... :ymhug:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Shawnee skrev:TILLYKKE med salget...
Super godt gået. :clap:

Jeg tror der er så mange der laver smykker, at hjemmesiderne drukner i hinanden...
Man skal virkelig lave unika, for at kunne få en "butik" i gang..

Og måske hvis man kommer ud forskellige steder, så folk tager dit kort og lign.. Så kan det være der kommer mere gang i salget....

Pøj pøj.... :ymhug:
Jeg oplever faktisk at jeg får mange bestillinger og henvendelser fra folk, jeg har solgt til før, men at få nogen 'lige ind fra gaden /nettet - det er godt nok dejligt :D
Besvar