Jeg har simpelthen haft så travlt hele sidste uge, så jeg har ikke fået svaret på et eneste indlæg. Jeg er startet på mit nye linjefag; materieldesign (sløjd/håndarbejde) Der er virkelig mange nye ting at lære, og så ligger skolen halvanden times kørsel fra min bopæl. Tilgengæld kan jeg nu med stolthed fortælle at jeg kan bruge både en afretter høvl, tykkelses høvl og en bordbåndsav. Jeg har bygget min egen kuffert helt fra bunden og lavet trylle redskaber. Så har jeg endda også lært at brodere med symaskine, så jeg har rigtig fået lov at lege med maskiner.
Jeg skal nok vise billeder når nogle af tingene er helt færdige.
Men året tegner til at blive hårdt, så kan muligvis godt være der bliver mere stille fra min side.
Skole travlhed
Redaktør: rumlebumle
Det lyder sørme spændende - en kuffert helt fra bunden?! - og trylleredskaber?!
Nu sidder jeg så, og tænker på, om du ikke kan bruge dem (de sidste altså) til at trylle lidt mere tid frem?
Du er jo ligesom den mest magi-kyndige herinde, med dit store kendskab til FairyLand
Du kunne jo også snedkerere dig en TARDIS
Den kunne løse både transportproblemerne, tidsproblemerne og evt fremtidige pladsproblemer grundet smykkeriet
Jeg håber det hele normaliserer sig lidt hen ad vejen, så du får lidt mere tid igen, og jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af dine spændende projekter

Nu sidder jeg så, og tænker på, om du ikke kan bruge dem (de sidste altså) til at trylle lidt mere tid frem?
Du er jo ligesom den mest magi-kyndige herinde, med dit store kendskab til FairyLand
Du kunne jo også snedkerere dig en TARDIS
Den kunne løse både transportproblemerne, tidsproblemerne og evt fremtidige pladsproblemer grundet smykkeriet
Jeg håber det hele normaliserer sig lidt hen ad vejen, så du får lidt mere tid igen, og jeg glæder mig helt vildt til at se billeder af dine spændende projekter