---
AS - vildt flot armbånd med noget dejligt dramatisk over sig. Virkeligt et mesterværk
Redaktør: rumlebumle

Krussedulle pynt - du har lige transformeret stilen 180 grader - en meget talentfuld krussedulle, skulle jeg mene og ganske uden wrap- var den proces ok (lav nu ikke en reportage) eller var den med forskellige typer slaglod? jeg mener, det ideelle er jo at lodde sine duller, men hvis processen kræver intimt lodde-kundskab, så ligger den nok ikke lige for. er den banket flad eller ?BlueRaven skrev:Ja, jeg er også ude i næsten sidste sekund med en lille tilføjelse.
Efter at have gået og kigget på mit læderarmbånd hele dagen, syntes jeg alligevel, der manglede lidt,
så her til aften snirklede og loddede jeg mig til lidt krusedulle-pynt:
Der er 27 små lodninger og stenen (en kyanit) er viklet på.
LOKE'S GHOSTJup - men "dullen" kan skubbes af og på, så hvis jeg vil være "RÅ" en dag, så dropper jeg den bare.Pia skrev:Krussedulle pynt - du har lige transformeret stilen 180 grader
Der er lidt wrap, for stenen er viklet påPia skrev:og ganske uden wrap- var den proces ok (lav nu ikke en reportage) eller var den med forskellige typer slaglod? jeg mener, det ideelle er jo at lodde sine duller, men hvis processen kræver intimt lodde-kundskab, så ligger den nok ikke lige for.
Ja, alle dele er banket lidt inden de er loddet sammen. Efter lodning er hele krusedullen så formet, så den følger armbåndet.Pia skrev:er den banket flad eller ?
Det er fra den lokale læderpusher, og bare en rest jeg havde tilbage,Danagonia skrev:Blue hvor har du købt det lækre læder henne??