Tillykke til Eva1950 og Charlottes

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Stort tillykke med dagen begge to, det bliver jo godt vejr i dag. Håber i får en god dag.
:occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Håber i får en super dag, lægger op til en pragtfuld efterårs dag med masser af sol i det nordjyske.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
[smilie=dannebrog02-medium.gif] Tillykke til jer begge 2..... [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Kære begge to.

Hjertelig tillykke med dagen, vejret bliver jo super så jeg håber I får en fantastisk dag.

[smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Stort tillykke Eva med dagen og velkommen i de voksne rækker og jeg kan se du har været sød ,med det gode vejr vi har idag
[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Billede I LOVE CATS
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Tillykke begge to - må dagen blive en god en for jer begge :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor: [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Smykkeunivers
Opal
Opal
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
Tillykke @};- @};- @};- @};- @};- :ymparty: :ymparty: :ymparty:
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Stort tillykke begge to.. Dejligt vejr I har sørget for. [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Mange tak alle sammen. :ymhug:
Jeg er på vej ind til Beads N Drops nu. Skal ind og kigge på de fingerringe de har. Kommer nok til at købe lidt småting, men det er jo min fødselsdag og så må jeg godt forkæle mig selv. :D

Tillykke med fødselsdagen Eva. :occasion-birthdaymulticolor:
Vi må have været ufattelig søde begge 2 siden vejret er så pragtfuldt. :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Tillykke tillykke... :occasion-birthdaymulticolor: :occasion-birthdaymulticolor:

Ja vejret har jo igen været helt fantastisk..

Håber I begge har haft en dejlig dag...

[smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif] [smilie=dannebrog02-medium.gif]
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Besvar