Jeg har besluttet at stoppe som konkurrence administrator. Så derfor søges nu administrator fra November.
Jeg svarer gerne på spørgsmål via. PB.
Men synes ikke grunden skal stå på offentligt forum.
Ny administrator søges fra November.
Redaktør: rumlebumle
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Hvis ingen andre vil, så vil jeg godt tage den tilbage, men så ændre jeg konceptet.
Vi får kun konkurrencer 4 gange om året, tilgengæld har vi længere tid til at deltage.
Konkurrencerne vil variere i udformning, så vi ikke altid bare har et overordnet tema.
Derimod ville det kunne være udformet lidt ala "grimmeperler" konkurrencen og dengang hvor vi alle lavede noget af de samme perler.
Konkurrencerne vil finde sted i følgende måneder:
1. Januar
1. April
1. Juli
1. Oktober
Men hvis der er nogen der har lyst til at fortsætte som vi har det nu, er I meget velkomne!
Vi får kun konkurrencer 4 gange om året, tilgengæld har vi længere tid til at deltage.
Konkurrencerne vil variere i udformning, så vi ikke altid bare har et overordnet tema.
Derimod ville det kunne være udformet lidt ala "grimmeperler" konkurrencen og dengang hvor vi alle lavede noget af de samme perler.
Konkurrencerne vil finde sted i følgende måneder:
1. Januar
1. April
1. Juli
1. Oktober
Men hvis der er nogen der har lyst til at fortsætte som vi har det nu, er I meget velkomne!
Danagonia skrev:Hvis ingen andre vil, så vil jeg godt tage den tilbage, men så ændre jeg konceptet.
Vi får kun konkurrencer 4 gange om året, tilgengæld har vi længere tid til at deltage.
Konkurrencerne vil variere i udformning, så vi ikke altid bare har et overordnet tema.
Derimod ville det kunne være udformet lidt ala "grimmeperler" konkurrencen og dengang hvor vi alle lavede noget af de samme perler.
Konkurrencerne vil finde sted i følgende måneder:
1. Januar
1. April
1. Juli
1. Oktober
Men hvis der er nogen der har lyst til at fortsætte som vi har det nu, er I meget velkomne!
God ide Camilla, så er jeg med igen.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Indlæg: 819
- Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
4 konkurrencer om året er genielt koncept for sådan en snegle som mig
Jeg skal næsten altid gå og tænke meget på hvad jeg vil lave, og så er mine projekter tidskrævende.
Jeg skal næsten altid gå og tænke meget på hvad jeg vil lave, og så er mine projekter tidskrævende.
-
Charlottes
- Opal

- Indlæg: 1679
- Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
- Geografisk sted: Amager
Jeg synes 4 konkurrencer om året er fint. Og jeg glæder mig til vi får en grimme konkurrence igen. Det var altså vildt morsomt (selvom jeg stadig hader Lise Sonne for at sende mig SÅ grimme perler.
). 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)

