Ny administrator søges fra November.

Her kan oprettes konkurrencer af brugerne

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Jeg har besluttet at stoppe som konkurrence administrator. Så derfor søges nu administrator fra November.
Jeg svarer gerne på spørgsmål via. PB.

Men synes ikke grunden skal stå på offentligt forum.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Indlæg: 2205
Tilmeldt: søn 8. feb 2009 23:37
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Hvis ingen andre vil, så vil jeg godt tage den tilbage, men så ændre jeg konceptet.

Vi får kun konkurrencer 4 gange om året, tilgengæld har vi længere tid til at deltage.

Konkurrencerne vil variere i udformning, så vi ikke altid bare har et overordnet tema.
Derimod ville det kunne være udformet lidt ala "grimmeperler" konkurrencen og dengang hvor vi alle lavede noget af de samme perler.

Konkurrencerne vil finde sted i følgende måneder:

1. Januar
1. April
1. Juli
1. Oktober

Men hvis der er nogen der har lyst til at fortsætte som vi har det nu, er I meget velkomne!
butler
Opal
Opal
Indlæg: 1463
Tilmeldt: man 9. feb 2009 12:42
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Danagonia skrev:Hvis ingen andre vil, så vil jeg godt tage den tilbage, men så ændre jeg konceptet.

Vi får kun konkurrencer 4 gange om året, tilgengæld har vi længere tid til at deltage.

Konkurrencerne vil variere i udformning, så vi ikke altid bare har et overordnet tema.
Derimod ville det kunne være udformet lidt ala "grimmeperler" konkurrencen og dengang hvor vi alle lavede noget af de samme perler.

Konkurrencerne vil finde sted i følgende måneder:

1. Januar
1. April
1. Juli
1. Oktober

Men hvis der er nogen der har lyst til at fortsætte som vi har det nu, er I meget velkomne!

God ide Camilla, så er jeg med igen.
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Det er helt fint med 4 konkurrencer om året :clap:
Billede I LOVE CATS
Smykkeunivers
Opal
Opal
Indlæg: 819
Tilmeldt: fre 6. mar 2009 18:56
Geografisk sted: Birkerød
Kontakt:
4 konkurrencer om året er genielt koncept for sådan en snegle som mig :D
Jeg skal næsten altid gå og tænke meget på hvad jeg vil lave, og så er mine projekter tidskrævende.
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Jeg har jo aldrig deltaget i en konkurrence da jeg er ny men for mig lyder det helt perfekt :ymapplause:
Charlottes
Opal
Opal
Indlæg: 1679
Tilmeldt: søn 16. aug 2009 13:35
Geografisk sted: Amager
Jeg synes 4 konkurrencer om året er fint. Og jeg glæder mig til vi får en grimme konkurrence igen. Det var altså vildt morsomt (selvom jeg stadig hader Lise Sonne for at sende mig SÅ grimme perler. ;)- ). :))
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar