Godt at du og din familie får ro på og kan nyde fremtiden og anna-edith der kommer meget ro på nu men dine smerter vil være der men på en anden måde, din krop bliver ikke hele tiden, som den skal i krig mere
Kender godt fornemmelsen, fik selv tildelt flexjob for mange år siden, lige inden jul. Processen havde taget over et år. Brevet kom mens jeg var til julefrokost på skolen, så min mand ringede og spurgte om han måtte åbne, der stod at jeg havde fået mit flexjob med timenedsættelse på 50 %, det var som at få "god kendt", at det officielt var ok at være syg.
Det blev den "vådeste" julefrokost nogensinde og den bedste jul ever