Tillykke til Blue Raven

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Billede
1000 tak for de mange dejlige hilsner, for den rudeudklaskede ravn og den psykedelisk lagkage - pudsigt nok følte jeg mig som den første efter at have spist den sidste :)) (men heldigvis ikke omvendt).

Jeg havde en dejlig dag med familien, hvor der blev smovset i god mad og juleguf (igen).
Vejret var gråt og blæsende det meste af dagen Billede, med spredte byger af gaveregn,
mest bestående af værktøj og penge til endnu mere... Billede

Billede - en noget forspist blåravn...
Billede
Becca T
Safir
Safir
Indlæg: 381
Tilmeldt: lør 21. feb 2009 17:29
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Jeg er lidt sent (er netop kommet tilbage fra Belgien) men TILLYKKEEEEEEE!!!! Jeg håber du har haft en rigtig god dag :D :D :D
Besvar