Lidt art clay

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Jeg har de sidste par dage leget lidt med noget art clay og det kom der disse to ud af.
Billede

Billede
Hilsen Smykke damen
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
Spændende spiraler til den fede læder :-bd
Billede LOKE'S GHOST
Brugeravatar
brumbear
Rubin
Rubin
Indlæg: 277
Tilmeldt: tors 8. sep 2011 00:15
Geografisk sted: Kolding
Smykke damen, nøj hvor er de fine. Jeg kunne også godt tænke mig at prøve engang men jeg synes altså at materialerne virker for dyre at 'lege' med. Jeg overvejer at tage et kursus og så finde ud af om det er noget for mig eller ej ;)-
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Indlæg: 954
Tilmeldt: tirs 10. feb 2009 21:14
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
nice.... ;)-
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Ellea
Perle
Perle
Indlæg: 26
Tilmeldt: søn 30. okt 2011 23:56
Å så flott! Nå fikk jeg også lyst til å lege litt med art clay :-D
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Det er dyre sager men det er et meget dejligt matriale at arbejde i. Man kan jo også få det i kobber. Det er knapt så dyrt og kan vist også brændes med brænder.

Jeg er blevet vildt glad for at arbejde i dette matriale men det kræver lige at man øver sig lidt synes. Man får også nogle muligheder man ikke har i almendeligt sølv.
Hilsen Smykke damen
Anne Marthin
Opal
Opal
Indlæg: 874
Tilmeldt: fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted: Als
Jeg synes at det er nogle vildt flotte "perler" du har lavet :x- :x-
og får som flere andre lyst til at kaste mig ud i kunsten.
De er virkelig smukke!!!
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Indlæg: 1215
Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Det er spændende det art clay. Men er nu glad for vikle kunsten for tiden. Rigtig flotte ting.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Super lækre. Jeg er især betaget af spiralerne, og den fede spiral, er über cool i formen B-) :ymapplause: :ymapplause:

Billede
Billede
Besvar