Smykke damen, nøj hvor er de fine. Jeg kunne også godt tænke mig at prøve engang men jeg synes altså at materialerne virker for dyre at 'lege' med. Jeg overvejer at tage et kursus og så finde ud af om det er noget for mig eller ej
Det er dyre sager men det er et meget dejligt matriale at arbejde i. Man kan jo også få det i kobber. Det er knapt så dyrt og kan vist også brændes med brænder.
Jeg er blevet vildt glad for at arbejde i dette matriale men det kræver lige at man øver sig lidt synes. Man får også nogle muligheder man ikke har i almendeligt sølv.