Smykke forum for alle
For alle smykkeglade piger
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
Log ind
Velkommen
↳ Præsentation
↳ Forslag og spørgsmål
Generelt
↳ Gode tilbud
↳ Køb og salg for private
↳ Brugernes egne smykker
↳ Min hverdag
↳ Links
↳ Vejledninger til smykker
↳ Se hvad jeg har købt
↳ Andre hobbyer
↳ Ferieoplevelser
↳ Mad
↳ Konkurrencer
↳ Dyt dyt skal vi byt
↳ Alt om fimo
↳ Teknisk uheld
↳ Den ærlige mening
↳ Materiale mayhem
↳ Legepladsen
Boardindeks
〉
Generelt
〉
Brugernes egne smykker
Søg
Pyrit/bronze og kyanit/agat
Her kan du vise dine egne kreationer.
Redaktør:
rumlebumle
Besvar
Udskriv emne
Søg
Avanceret søgning
Griffen
Smaragd
Indlæg:
136
Tilmeldt:
lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted:
Holbæk
Hej
håber alle har nydt juledagene
Pyrit og bronze
og en extra kæde og armbånd
og lidt kyanit/agat
med armbånd til:
hilsen
Gitte
Citer
hilsen Gitte
tirs 27. dec 2011 11:38
Top
Anne Marthin
Opal
Indlæg:
874
Tilmeldt:
fre 7. aug 2009 07:13
Geografisk sted:
Als
Wauw, sikke nogle lækkerier du har lavet
Skøn stil
Især det første, er jeg da HELT begejsret for
Citer
tirs 27. dec 2011 11:44
Top
smykke damen
Smaragd
Indlæg:
197
Tilmeldt:
fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted:
Vester Åby
Kontakt:
Kontakt smykke damen
Websted
wau det er flot. Jeg er vild med kæden med kyanit. men nu er jeg også total kyanit fan lige nu.
Citer
Hilsen Smykke damen
tirs 27. dec 2011 11:54
Top
Lise Sonne
Opal
Indlæg:
1064
Tilmeldt:
tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Kontakt Lise Sonne
Websted
Total guf - lækker stil og smukke sten
Citer
www.mummyinthecave.dk
tirs 27. dec 2011 12:51
Top
lisbeth
Opal
Indlæg:
2269
Tilmeldt:
man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted:
falster
Lækkert lækkert især halskæderne er lige mig
elsker pyritter og bronce sammen
Citer
I LOVE CATS
tirs 27. dec 2011 13:12
Top
Pia
Opal
Indlæg:
1086
Tilmeldt:
man 29. jun 2009 19:55
super nice
Citer
LOKE'S GHOST
tirs 27. dec 2011 14:46
Top
Love-Shopping
Opal
Indlæg:
620
Tilmeldt:
man 1. mar 2010 20:11
Nøøøj.. Er helt vild med din nederste kæde og armbåndene... Det er lige mig..
De øverste er nu også flotte...
Men ja, de andre er mere mig
Citer
Knus fra Katja
ons 28. dec 2011 15:07
Top
heidik.
Smaragd
Indlæg:
145
Tilmeldt:
fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted:
Bornholm
Jeg kan kun sige WAUV.... Jeg er helt vild med din stil. Super lækre smykker.
Citer
ons 28. dec 2011 15:19
Top
BlueRaven
Opal
Indlæg:
1201
Tilmeldt:
lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted:
Herning
Kontakt:
Kontakt BlueRaven
Websted
Yum yum - Kyanitter er altså bare skønne, og dit pyrit/bronzesæt er i dejligt dystert og dramatisk
Citer
tirs 7. feb 2012 00:52
Top
Besvar
Udskriv emne
Visning:
Alle indlæg
1 dag
7 dage
2 uger
1 måned
3 måneder
6 måneder
1 år
Sorter efter:
Forfatter
Skrevet
Emne
Retning:
Stigende
Faldende