Smykke forum for alle
For alle smykkeglade piger
Spring til indhold
Søg
Avanceret søgning
Hurtige links
Ubesvarede indlæg
Aktive emner
Søg
Log ind
Velkommen
↳ Præsentation
↳ Forslag og spørgsmål
Generelt
↳ Gode tilbud
↳ Køb og salg for private
↳ Brugernes egne smykker
↳ Min hverdag
↳ Links
↳ Vejledninger til smykker
↳ Se hvad jeg har købt
↳ Andre hobbyer
↳ Ferieoplevelser
↳ Mad
↳ Konkurrencer
↳ Dyt dyt skal vi byt
↳ Alt om fimo
↳ Teknisk uheld
↳ Den ærlige mening
↳ Materiale mayhem
↳ Legepladsen
Boardindeks
〉
Generelt
〉
Brugernes egne smykker
Søg
meget i lilla og lidt med rubiner
Her kan du vise dine egne kreationer.
Redaktør:
rumlebumle
Besvar
Udskriv emne
Søg
Avanceret søgning
Forrige
1
2
Shawnee
Opal
Indlæg:
986
Tilmeldt:
tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted:
Nordsjælland
Kontakt:
Kontakt Shawnee
Websted
Lækre - som altid.
Dejligt med farven lilla - i en grå og våd tid.
Jeg kan godt lide designet i rubin kæden. Meget anderledes end du plejer..
Citer
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
ons 4. jan 2012 10:47
Top
BlueRaven
Opal
Indlæg:
1201
Tilmeldt:
lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted:
Herning
Kontakt:
Kontakt BlueRaven
Websted
Ja, jeg er jo ikke til lilla, men den første kæde er altså vildt flot alligeveller
Hvorfor får du mig til at kunne lide ting, jeg slet ikke kan lidt? Og det er jo ikke første gang...
Citer
tirs 7. feb 2012 01:03
Top
Besvar
Udskriv emne
Visning:
Alle indlæg
1 dag
7 dage
2 uger
1 måned
3 måneder
6 måneder
1 år
Sorter efter:
Forfatter
Skrevet
Emne
Retning:
Stigende
Faldende
Forrige
1
2