Første smykker lavet i 2012.

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Godt nytår allesammen :-D

Jeg var jo så heldig at nå at få fat i lidt super lækre perler herinde fra i sidste uge.
Og det trak gevaldigt i mig for at få lavet noget ud af de lækre Ametyster. :x-

Håber i syntes lige så godt om resultatet som mig..

- Og tænkte hvordan ville i prissætte sådan et sæt ??
Har prøvet at regne lidt ud som jeg sådan plejer, og kunne finde frem til med priser ca for de perler jeg ikke sådan kender prisen på, lyder 380 kr ikke som en fin pris ?

( Ametyst nyggets (15-20mm) Ametyst (10 og 8 mm) Lavasten (10x16mm) Sea sediment Jasper (8 mm) Forsølvede perlehætter - mellemperler og rondeller. )
Billede

Billede

Billede
Knus fra Katja
smykke damen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 197
Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
Geografisk sted: Vester Åby
Kontakt:
Lækre sager mums. jeg er mest vild med armbåndet.
Hilsen Smykke damen
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Indlæg: 2269
Tilmeldt: man 9. feb 2009 01:05
Geografisk sted: falster
Super lækkert sæt :clap: og prisen syntes jeg er ok
Billede I LOVE CATS
Griffen
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 136
Tilmeldt: lør 1. okt 2011 09:04
Geografisk sted: Holbæk
Lækkert sæt, Katja ^:)^ Spændende sammensætning. Prisen synes jeg er sat rigtigt :-D

hilsen
gitte
hilsen Gitte
Love-Shopping
Opal
Opal
Indlæg: 620
Tilmeldt: man 1. mar 2010 20:11
Mange tak...
Jeg syntes os selv at prisen virker meget fornuftig... Ville i hverfald og selv give den pris for det hvis det var ;)
Knus fra Katja
heidik.
Smaragd
Smaragd
Indlæg: 145
Tilmeldt: fre 7. okt 2011 07:35
Geografisk sted: Bornholm
Super flotte og så i lilla farver, som jeg bare er vild med. Jeg kan især godt li` de der sea sediment jasper. :x-
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Indlæg: 986
Tilmeldt: tors 5. mar 2009 16:10
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Super flot sæt!
Er VILD med de lilla sea sediment. :x-
MIG HA`!! ;)-
De bedste hilsner
Mette


:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Pia
Opal
Opal
Indlæg: 1086
Tilmeldt: man 29. jun 2009 19:55
det tegner godt for resten af dit smykke-år, dejligt intenst i farverne
Billede LOKE'S GHOST
Lise Sonne
Opal
Opal
Indlæg: 1064
Tilmeldt: tors 20. aug 2009 14:30
Kontakt:
Dejlig smykker og fin pris - dejligt at du har fået hul på perleåret allerede !
Brugeravatar
BlueRaven
Opal
Opal
Indlæg: 1201
Tilmeldt: lør 9. okt 2010 22:09
Geografisk sted: Herning
Kontakt:
Lilla - gys! Men de kæder er altså flotte (det må være lavaen, der gør det :)) ) :ymapplause: :ymapplause: :ymapplause:

Billede
Billede
Besvar