Jeg er særligt betaget at dine blå-turkis-brun-beige smykker - de farver er altså vidunderlige sammen.
Bravo!!!
Redaktør: rumlebumle

kan du genkende fosilerne ?miska skrev:Jeg er ret vild med den sidste![]()
![]()

Tager det gerne med på fredag - det matcher helt fint til en hueShawnee skrev:Spændende sammensætninger som altid.![]()
Lilla armbånd - kom til mig.

Lise Sonne skrev:Tager det gerne med på fredag - det matcher helt fint til en hueShawnee skrev:Spændende sammensætninger som altid.![]()
Lilla armbånd - kom til mig.![]()
![]()