Tak- ; )
Lige denne her er ikke tung, men de andre på det grønne , især den af hæmatit er MEGET tung, tror den snerter 750g.
teknikken er spiral rope og kan googles frem og er ikke besværlig, når først de tre første runder er på plads. men du er super erfaren indenfor seed beads Diddah, så du samler den hurtigt op, imodsætning til mig.
2012-konkurrence #2 - Fly me to the moon... (4.mar)
Redaktør: rumlebumle
Åh jeg troede den var hæklet eller lign.. åhh den er nu super smuk!
Jeg havde egentlig en anden idé, men ak når ikke få perlerne hjem til det, så jeg lavede i stedet et andet projekt, inspireret af solen.. (og pasta LOL, det ligner de pasta hjul man kan købe)


Kom frisk med flere bud der ude ;D
Jeg var gået i gang med et minisæt, armbånd og ørehænger. (har kun eet ørehul)
Helt patetisk med regnbuemånesten, stardustperler og små stjerner i amazonit og rosakvarts
Resultatet blev bare SLET ikke som forventet
og det endte med at jeg blev så frustreret at jeg gik ud og malede væggene i min entré....
Egentlig synes jeg stadig at 'opskriften' lyder fin og måske bliver jeg så stædig at det lykkes mig at få noget brugbart lavet alligevel.

Helt patetisk med regnbuemånesten, stardustperler og små stjerner i amazonit og rosakvarts
Resultatet blev bare SLET ikke som forventet
Egentlig synes jeg stadig at 'opskriften' lyder fin og måske bliver jeg så stædig at det lykkes mig at få noget brugbart lavet alligevel.

LOKE'S GHOST