Rigtig hyggelig bogserie. Hvis man bare vil slappe af.
Redaktør: rumlebumle
-
smykke damen
- Smaragd

- Indlæg: 197
- Tilmeldt: fre 13. aug 2010 18:10
- Geografisk sted: Vester Åby
- Kontakt:
ville rigtig gerne læse andet men lige pt synes jeg ikke der er timer nok i døgnet. Jeg kunne godt bruge 12 mere og det skulle ikke være til at arbejde i men bare til mig.
Hilsen Smykke damen
- Susanne i nord
- Opal

- Indlæg: 1215
- Tilmeldt: lør 24. jul 2010 19:58
- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Ja er en fantasy bog.Pia skrev:er det fantasy?
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Ha ha, du tror da ikke, jeg sidder og opfinder ord, gør du?Pia skrev:tetralogi- findes det ord?
edit: Jeg kan se jeg er uvidende og tetralogi faktisk eksisterer
Men det gør jeg altså ikke... ret tit
Hvorfor går det galt, hver gang jeg poster noget derinde?Pia skrev:afstemningen på det grønne![]()
![]()
Jahhhhhhhhhhh................... Alt-andet-end-perle-forskrækkede???????????? Nu vi taler om opfindelse af nye ord BR
Sådanne opfindelser er en dyd, men mange er meget glade for at udpege dem som fejl ............ alt andet end dansk sprognævns forskrækkede
Sådanne opfindelser er en dyd, men mange er meget glade for at udpege dem som fejl ............ alt andet end dansk sprognævns forskrækkede
LOKE'S GHOSTTumpen her, som halter langt bagud, kan berette at Paolini har udsendt slutningen på eragon, det snakkede vi vist om.
jeg vil gerne anbefale bartimæus trilogien og ikke mindst Salomons ring af Jonathan stroud. Jeg er helt kulret med Bartimæus, flere frække djinn if you please- trilogien ligger som online lydbog, så kan man håndarbejde imens man underholdes

jeg vil gerne anbefale bartimæus trilogien og ikke mindst Salomons ring af Jonathan stroud. Jeg er helt kulret med Bartimæus, flere frække djinn if you please- trilogien ligger som online lydbog, så kan man håndarbejde imens man underholdes
LOKE'S GHOST