Jeg er ikke helt død...

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
Puuuha jeg får ikke lavet mange smykker... Skolen er tidskrævende og jeg lærer konstant nye teknikker, og får dermed hele tiden nye hobbyer. Filtning er min nyeste pasion :-D

Jeg har dog været i gang med en tutorial, som jeg netop lige har redigeret de sidste billeder til. Det bliver en købe tutorial, og til at starte med, laver jeg den kun på engelsk og sælger den gennem jewelrylessons.com og min etsy butik.

Billede

Billede

Billede

Til gengæld har jeg netop fået godkendt min problemformulering til eksamen, og gæt hvad jeg skal lave?

SMYKKER!!!!

Det bliver en lang proces, da smykket skal indeholde lodeteknikker, wire wrapping, emaljearbejde og foldning/drivning. Samtidigt skal der også være en stor tekstil del, som jeg regner med skal udføres i forskellige filteteknikker. Der kommer en masse snak om det på bloggen, men skal selvfølgelig også nok vise resultaterne herinde.
Jeg skal desuden dokumentere min arbejdsproces, så jeg laver nok en slags vejledning som kommer til at ligge på bloggen.
I det hele taget kan man følge med i hvad jeg går og laver derinde, jeg vil nemlig ikke spamme jer til herinde, med mine ikke smykkerelaterede projekter :-D
Tenna
Perle
Perle
Kontakt:
Som altid et fantastisk smykke :)
Og lyde rigtig spændende med dit eksamens projekt, er spændt på at se hvad det ender ud i.
Alice Schmidt
Perle
Perle
Kontakt:
Det lyder godt nok spændende, glæder mig til at læse om det på din blog :-)
Smykkelig hilsner
Alice Schmidt
http://aliceschmidt.blogspot.com/
Brugeravatar
lene
ADMIN
ADMIN
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:
Hvor er den bare vildt smuk Camilla. :ymapplause: :ymhug:
Mange knus og kreative hilsner

Lene BilledeBillede
Mine madopskrifter
Støt os på Facebook
mjanneh
Smaragd
Smaragd
Flot smykke!

Jeg vil gerne høre, hvem er din kæde-pusher? Det ser ud til at være nogle dejlige, nogenlunde tunge kæder, du bruger. Dem, jeg har fået fat i, er for slatne :-(

/Marianne
Brugeravatar
Danagonia
Opal
Opal
Geografisk sted: Sydals
Kontakt:
mjanneh skrev:Flot smykke!

Jeg vil gerne høre, hvem er din kæde-pusher? Det ser ud til at være nogle dejlige, nogenlunde tunge kæder, du bruger. Dem, jeg har fået fat i, er for slatne :-(

/Marianne
Jeg køber dem her: http://stores.ebay.com/YadanaBeads
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Spændende :-D
Bedre kan det vist ikke blive ;)-
Din tutorial ser virkelig proff ud og hvilket smukt smykke!
Håber du ind i mellem, får lidt tid til nye kreationer :-D
Besvar