Kræmmer
Redaktør: rumlebumle
Ja jeg er her endnu og følger med ,men får ikke lavet så meget i smykkeriet i øjeblikket ,for jeg har kastet mig over kræmmeriet lige nu og er ved at købe nogle antikke dødsboer op ,som jeg får vurderet hos antikhandlerne rundt omkring ,så det tager meget af min tid lige nu og hvor ville jeg gerne bo i et større hus
kram til alle herinde
Hvor spændende Lisbeth..
Skal du så med tiden på kræmmermarkeder og sælge??
Skal du så med tiden på kræmmermarkeder og sælge??
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Nej Mette jeg skal ikke på kræmmermarkeder og sælge ,men det foregår over internettet hvor jeg har taget billeder af de forskellige antikke ting som jeg køber og folk byder på tingene og jeg er i forskellige kræmmer klubber hvor vi også køber hos hinanden når der er noget guf og ved bl a antikke dødsboer ,men mit hus er alt for lille hjælp
og det er en helt verden for sig ligesom smykkeverden men meget spænende
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Lisbeth hvor kan vi se hvad du har tilsalg????????
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
- anna-edith
- Opal

- Indlæg: 963
- Tilmeldt: man 1. feb 2010 09:13
- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
okay 
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk
LOKE'S GHOST