Armbånd
Redaktør: rumlebumle
- Prins Albert
- Smaragd

- Indlæg: 120
- Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Jeg har fået lavet et "par" armbånd det sidste stykke tid






MUMS Jan.
Fantastiske farver... Jeg er vild med dine små viklinger - giver et specielt udtryk til smykket.
Hvem der bare havde tålmodighed til det.
Fantastiske farver... Jeg er vild med dine små viklinger - giver et specielt udtryk til smykket.
Hvem der bare havde tålmodighed til det.
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
- Prins Albert
- Smaragd

- Indlæg: 120
- Tilmeldt: søn 2. jan 2011 18:41
Hele armbånder er lavet af Pherit og de "store" er kun 7x7 mmmiska skrev:Jeg er ret vild med det øverste .. lige mine farver
De 2 store sten i midten .. hvad er det for sten ..??!!
Hvor er de altså flotte de armbånd, du er altså bare god Jan

-
rumlebumle
- Opal

- Indlæg: 1417
- Tilmeldt: søn 14. jun 2009 08:15
- Geografisk sted: Virum
Jeg har ikke nået at skrive noget før nu, men det fortjener en klapsalve. De er alle meget meget smukke.




